Питання-Відповідь

 

Поширені питання

Не знайшли те, що шукали? Зверніться до нашого Інфобюро
  • Що таке - проект "Домашнє завдання"?

    Проект "Домашнє завдання" - це інформаційний сервіс для батьків та учнів загально-освітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів.

    В проекті відображаються:

    • домашні завдання;
    • оцінки;
    • відмітки про присутність учнів;
    • зауваження вчителів;
    • оголошення класу та навчального закладу.
  • Хто може приєднатися до проекту?

    До проекту можуть приєднатися вчителя, батьки, учні та адміністрація загально-освітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів.

  • Хто вносить інформацію до проекту?
    Інформацію до Проекту вносять виключно вчителі та працівники адміністрації навчальних закладів.
  • З якою періодичністю оновлюється інформація в Проекті?
    Інформація оновлюється щоденно. Як правило, вчителі, що вносять інформацію є класними керівниками відповідних класів. Тож, батьки зі своїм класним керівником можуть домовитись окремо про періодичність та об’єм інформації. Проект дозволяє оновлювати інформацію цілодобово, у зручний час.
  • Як здійснюється інформування батьків?

    Батьки отримують інформацію двома можливими способами:

    • на сайті проекту;
    • в месенджері Telegram.
  • Як приєднатися до проекту “Домашнє завдання” вчителям?

    Підключення до проекту “Домашнє завдання” потребує внесення в інформаційну систему первинної інформації, а саме:

    • школа (повна назва);
    • Ваше ім’я та прізвище;
    • Ваш номер телефону (для зв’язку з Вами);
    • клас, класним керівником якого Ви є;
    • список дітей класу в форматі «призвище та ім’я»;
    • список дітей класу по підгрупах з окремих предметів (при наявності підгруп);
    • розклад занять + кабінети;
    • розклад дзвінків.
    • інформацію відправити на e-mail: info@homework.com.ua

    Вказана інформація буде внесена до інформаційної системи співробітниками проекту! Ми одразу повідомимо Вас про можливість реєстрації.

    Якщо у Вас є запитання, Ви можете зателефонувати представникам проекту: +38044 394-8773 або написати на електронну адресу: info@homework.com.ua або на сторінку Facebook «Домашнє завдання, інформаційна підтримка» https://www.facebook.com/groups/192082651245436/ 

  • Як приєднатися до проекту “Домашнє завдання" батькам?

    Для входу на Сайт необхідно в командну строку браузера ввести https://www.homework.com.ua/ . На головній сторінці відображено посилання на форму авторизації “Увійти/Зареєструватись”. Натиснувши це посилання користувач перейде до наступної сторінки. Для реєстрації користувач натискає поле «Реєстрація».

    Ввести наступну інформацію:

    • “Телефон” - вписати діючий свій особистий мобільний телефон, який буде застосовуватися як “Логін” для подальшої роботи на Сайті;
    • “Пароль” - комбінація символів, які будуть відомі користувачу (їх потрібно запам’ятати), не менше 5 символів в англомовній розкладці, які будуть застосовуватися як “Пароль” для подальшої роботи на Сайті;
    • “Повторити пароль” - для підтвердження Паролю;
    • обрати статус користувача: “Батьки”;
    • Ключ активації проекту – набір цифр, букв та знаків, який автоматично підкріплюють Вас до школи, класу та Вашої дитини. Ключ активації проекту буде виданий Вам класним керівником Вашої дитини;
    • “Погодження з правилами” – погодитися з умовами Сайту.

    Якщо у Вас є запитання, Ви можете зателефонувати представникам проекту: +38044 394-8773 або написати на електронну адресу: info@homework.com.ua, або на сторінку Facebook «Домашнє завдання, інформаційна підтримка» https://www.facebook.com/groups/192082651245436/ 

  • Вартість сервісу "Домашнє завдання"?

    Щомісячна вартість сервісу «Домашнє завдання» для батьків – 50 грн за один аккаунт.

  • Як сплатити за сервіс?

    На вертикальній панелі на сторінці батьків є символ сплати. 

    Для online оплати банковською карткою:

    1. Увійти в "Особистий гаманець".
    2. Вказати суму для поповнення гаманця.
    3. Натиснути "Поповнити гаманець".
    4. Ввести реквізити платіжної картки.
    5. Натиснути "Підтвердити".

     

     Для сплати в касах банків:

    1. Обрати " Рахунок на оплату".
    2. Обрати "Сформувати рахунок".
    3. Роздрукувати рахунок.
    4. Оплатити в касі банку.
  • Як вчитель може дізнатися, хто із батьків класу приєднався до сервісу?

    Список батьків, що приєдналися до сервісу відображається в аккаунті вчителя, в розділі «Керування класом».

  • Хто з користувачів сервісу бачить інформацію про успішність учня?
    Інформацію про успішність учня бачать в сервісі лише батьки учня, які приєдналися до проекту за допомогою «ключа безпеки», який надається особисто батькам.
  • Як отримати інформацію через месенджер Telegram?

    Для цього Вам необхідно:

    1. Встановити на Ваш мобільний пристрій месенджер Telegram.
    2. В пошукову строку ввести: homeworkUAbot.
    3. Пройти авторизацію, крокуючи за підсказками.

    Будь ласка, зверніть увагу. Ваш логін слід ввести в форматі: /+38…, пароль у форматі: /w…

  • Як розраховується “середня оцінка"?

    Середня оцінка розраховується за формулою:

    • Середня оцінка = (Тематична оцінка 1 + Тематична оцінка 2 + … Тематична оцінка N)/N
  • Як розраховується “прогноз" оцінки?

    Прогноз розраховується за формулою:

    • Прогноз = (Середня оцінка + всі оцінки, після останньої тематичної)/(Кількість оцінок після останньої тематичної + 1).
  • Чому немає "прогнозу" оцінки?

    Якщо, в сервісі є "Середня оцінка" по предмету, але немає "Прогнозу" - це означає, що після останньої тематичної оцінки ще не виставлена оцінка наступної теми. Як тільки вчитель поставить оцінки після тематичної, з’явиться і прогноз.

  • Що означає, коли є "прогноз", але немає "середньої оцінки"?

    Вчитель ще не виставив тематичні оцінки, але є поточні оцінки в темі. Як тільки будуть визначені тематичні оцінки – з’явиться і середня оцінка.

  • Інформацію щодо успішності учнів за які місяці батьки можуть бачити?
    Лише за сплачені місяці.
  • Відновлення пароля?
    1. На головній сторінці сайту натиснути "Увійти/Зареєструватися". 
    2. Якщо забули пароль, ви можете його відновити (натиснути)
    3. Ввести свій Email.
    4. Перевірити свою електронну пошту для отримання подальших інструкцій.
    5. Пройдіть за посиланням.
    6. Задати новий пароль (минимум 5 символів). Зберегти.
  • Як додати учня у профайл батьків

    В профайлі батьків обрати:

    1. Керування учнями.
    2. Додати/редагувати.
    3. Обрати клас, учня.
    4. Ввести ключ безпеки, який вам надасть ваш класний керівник.
    5. Додати.